Kuidas säästa aega kinnisvara müümisel?

Kinnisvara müümine on aeganõudev protsess. Potentsiaalsete klientidega suhtlemine, kinnisvara näitamine ja pidev ajakava korrigeerimine võtavad olulise osa ajast. Tihti juhtub, et huvilised ei ilmu kokkulepitud ajaks kohale. Tulemuseks on raisatud aeg, energia ja kulud kütusele ning parkimistasudele.

kinnisvara müümine

Kinnisvaramaaklerid kurdavad sageli päringu madala kvaliteedi üle. Problem algab juba kinnisvaraportaalide lühikestest kontaktivormidest, mida on küll hea ja kiire täita, aga huvilised ei viitsi väga infot sinna kirjutada. See toob kaasa müümisel järgmised probleemid:

  • Vastamata päringud: Maaklerid püüavad päringutele vastata kiirelt, kuid tihti ei tule huvilistelt sellele mingit tagasisidet. See on frustreeriv ja sisuliselt maakleri jaoks ajaraiskamine.
  • Suhtluse lüngad: Huvilised ei kirjuta päringuvormi põhilist infot, nagu oma telefoninumbrit, või ei esita juba alguses olulisi küsimusi, mis muudab suurendab maakleri töökoormust, sest tuleb välja peilida infot mida üldse otsitakse.
  • Kohtumine kinnisvaraturistidega: Huvilised, kes tulevad kohale kinnisvara vaatama, ütlevad kiirelt, et see kinnisvara ei ole nende jaoks. Kinnisvarafotod ei anna edasi ruumiplaani, milletõttu ei arvata seda kinnisvara esmasest valikuringis välja ja minnakse seda ikkagi vaatama. See omakorda raiskab kõikide osapoolte aega.
  • Ei tule üldse kohale: Inimesel oli huvi, kuid ta ei ilmu kohale näitamisele. See viib raisatud ajani, kulutatud ressurssideni ja suurendab frustratsiooni. Lisaks, kaugel asuvate objektide külastamine tähendab maakleri jaoks pikki sõite, mis on ajakulukad ja väsitavad.
Kinnisvara näitamised, milleks valmistud põhjalikult, kuid kohale ilmub vähe või üldse mitte kliente.

Kuidas siis säästa aega, vähendada oma kulusid ja keskenduda tõsistematele huvilistele?

Kvalifitseeri huvilised enne vaatamist

Kvalifitseeri huvilised enne vaatamist

See on võtmetähtsusega! Eesmärk oleks vältida kohtumisi inimestega, kelle ei ole tegelikku huvi või kellel on hoopis teised otsingukriteeriumid.

  • Alusta sellest, et tee enda kinnisvarafirma veebilehe kontaktivormi telefoniväli kohustuslikuks. Praktika näitab, et rohkem inimesi kirjutab sinna oma telefoninumbri. See võimaldab rohkem inimesed toru otsa saada ning välja selgitada nende tegelikud vajadused ja eelarve.
  • Lisa vormi täiendavaid kohustuslike valikuvälja nagu "Soovin rohkem infot -> ühistu / küttearvete/ jms kohta". Palu klientidel juba päringus kirjeldada oma huvi ja vajadusi. See teeb meelega vormi täitmise keerulisemaks, aga see-eest lükab eemale inimesed, kes enda jaoks asju pole läbi mõelnud.
  • Kui klient saadab üldise päringu läbi kinnisvaraportaali lühikese vormi, siis palu kiiresti lisainfo ning hinda nende tõsist huvi. See aitab vältida edasist suhtlemist inimestega, kes pole tõeliselt huvitatud.


  • Veendu, et kõik kinnisvara vaatamiste kokkulepped oleksid konkreetsed. Kinnita kohtumised nii kirjalikult kui ka telefoni teel ning palu kliendil alati eelnevalt teada anda, kui plaanid muutuvad. See aitab vähendada tühja sõitmist ja optimeerib sinu ajakasutust.
Kasuta 3D virtuaaltuure

Kasuta 3D virtuaaltuure

3D virtuaaltuurid on suurepärane viis näidata kinnisvara nagu sa viibiksid seal kohapeal. Digitaliseerimise käigus tehakse sinu kinnisvarast digitaalne koopia ehk virtuaaltuur. 3D tuur ja selles liikumine vastab enamikele kliendil tekkinud küsimustele sinu eest. Virtuaaltuur kuvab kõike sama detailselt nagu inimene näeks seda kinnisvara kohapeal viibides.


Huvilised, kes tutvuvad eelnevalt virtuaaltuuriga, saavad paremini langetada otsuse et kas see on üldse neile ning kas seda tasuks vaatama minna. See omakorda võimaldab vähendada näitamisi nn. kinnisvaraturistidele ja hoiab oluliselt kokku kõikide osapoole aega.


Testi Matterporti 3D virtuaaltuuri siin:

Selle 3D virtuaaltuuri saad lisada veebilehele, kinnisvaraportaali, sotsiaalmeediasse - see töötab kõikidel ekraanidel, on väga kasutajasõbralik ning ei vaja eraldi VR prille ega programmi vaatamiseks.

Lisa 3D virtuaaltuur enda veebilehele, kinnisvaraportaali, sotsiaalmeediasse - see töötab kõikidel ekraanidel, on väga kasutajasõbralik ning ei vaja eraldi VR prille ega programmi vaatamiseks.

Päringu kvaliteedi kasv tähendab, et inimesed, kes teevad päringu pärast virtuaaltuuri vaatamist, on enamasti tõsisemad ostjad, sest nad on juba kinnisvara ülevaadanud ja hinnanud selle sobivust.

Anna ette võimalik palju infot

Tee videokõne koos 3D virtuaaltuuriga

Kui kinnisvara asub linnast eemal, siis üheks lahenduseks on selle külastamine virtuaalselt. Et vähendada aega näitamisele, sõitmisele ning kulusid kütusele, siis korralda potensiaalse kliendiga videokõne, kus jagatakse ekraanil tervet kinnistut 3D virtuaaltuuri abil.

Tee videokõne koos 3D virtuaaltuuriga
  • Kui huvilisi on olnud mitmeid, siis kutsu mõlemad korraga videokõnele. See säästab omakorda aega, sest ei pea kordama ühte ja sama presetatsiooni.
  • Eesmärk on huvilistele ise endal lasta teha otsus, et kas see konkreetne kinnisvara on nende jaoks. Nii saavad nad kinnistut hinnata juba enne kohapealset kohtumist, mis aitab vältida asjatuid sõite ja aega raiskavaid vaatamisi.


  • Salvesta videokõnes korduma kippuvad küsimused - saad need lisada kinnisvaraportaali ja müügikuulutusse, et huvilised saaksid nende ise eelnevalt juba tutvuda, mis on jällegi ajaline kokkuhoid. Täienda kindlasti neid hiljem kui oled rohkem huvilistega suhelnud.
Lisa kindlasti ruumiplaanid

Lisa kindlasti ruumiplaanid

Kui virtuaaltuuri tegemiseks eelarvet ei ole, siis kindlasti lisa müügikuulutusse ruumiplaanid, kus on peal ruutmeetrid ja ruumide mõõdud!


Inimesed, kes otsivad kinnisvara, kurdavad sageli, et ei saa kinnisvarafotolt aru ruumide asetusest ning nende suurusest. Kinnisvarafotod ei anna edasi ruumitunnetust. See on sage probleem näiteks uute korterelamute puhul, kus magamistubade suurust on raske hinnata fotode pealt.


Seetõttu lisavad kinnisvara otsijad need objektid oma vaatamisringi, aga pettuvad kohapeal kiirelt. Sinu kui müüja jaoks tähendab see järjekordselt raistatud aega.

"37% ostjatest ütles, et nad küsivad väiksema tõenäosusega kinnisvara kohta, millel puudub korruseplaan. Kinnisvara otsijale on ruumiplaanid olulisemad kui välja toodud pildid kinnisvarast ja kokkuvõtlik tekst" -


RightMove.com uuring

Kinnisvara otsijale on ruumiplaanid olulisemad kui välja toodud pildid kinnisvarast ja kokkuvõtlik tekst

Raiska vähem enda aega!

Kinnisvara müümine on tõhusam, kui keskenduda päringu kvaliteedi tõstmisele. Kinnisvara digitaliseerimine aitab vähendada näitamiste arvu ja aega, mis kulub füüsilistele kohtumistele, keskendudes samal ajal tõelistele ostuhuvilistele. Nii saab ajakulu optimeerida ja tagada, et iga päring on samm lähemale edukale tehingule.


KUIDAS MEIE SAAME AIDATA?

Kui soovid lihtsustada oma kinnisvara müümist ja vähendada oluliselt aega ja lisakulusid, siis aitame ära teha kõik vajaliku ühe hea müügikuulutuse kokkupanekuks - 3D virtuaaltuuri, kinnisvarafotod, droonifotod, ruumiplaanid jms.

POPULAARSEMAD POSTITUSED

Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?


Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.

12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele


3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.

Stiilne väikemaja Lumiir


Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.

Kinnisvara müük maaklerita


Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.

KINNISVARA TURUNDUSE BLOGI

Kirjutame siin kõigest sellest, mis aitaks kinnisvara paremini hinnastada, seda kiiremini müüa, ning läbi selle vara väärtust kasvatada.

ruumi skaneerimine
korruseplaanid
kinnisvara turundus

Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE