BLOG.SIMPO.EE
Kui Sul on käinud peast läbi mõtted, et võiks lasta teha kinnisvarast virtuaaltuurid, siis alati jäävad õhku küsimused nagu:
Üldiselt on Matterport.com virtuaaltuuride puhul võimalik kiirelt kätte saada üldine analüütika ehk kui palju unikaalseid inimesi külastab konkreetset virtuaaltuuri teatud aja jooksul.
Detailsema ruumianalüütika jaoks tuleb kasutada eraldi platvorme (nagu Captur3D.io), mis võimaldavad saada rohkem ruumianalüütikaandmeid nagu virtuaaltuuris keskmine veedetud aeg, külastajate liikumiste kaart jms.
Rabasaunad.ee kasutab 3 erineva saunamajamudeli 3D virtuaaltuuri oma veebilehtedel. Kuna saunatootja panustab igakuiselt raha tasulistesse digireklaamidesse, siis neil tekkis huvi, et kui palju ikkagi reaalselt seal inimesed sees käivad?
Saunamaja virtuaaltuur Rabasaunad.ee esilehel
Külastatavus
Konkreetse virtuaaltuuri külastatavus on otselt seotud veebilehe külastatavusega ning selle paigutusega veebilehel. Mida rohkem on see paigutatud kaugemale veebilehele ülaosast, seda vähem inimesi paneb seda käima, aga seda kõrgemaks muutub huviliste kvaliteet.
Kokku külastas pea 1 kuu jooksul esilehele paigutatud saunamaja virtuaaltuuri ca. 1200 külastajat, samal perioodil külastas veebilehte ca. 3100 inimest (Google Analüütika andmed).
38% veebilehe külastajatest sisenes saunamaja virtuaaltuuri.
Sees veedetud aeg
Keskmine saunamaja virtuaaltuuri külastatuvuse aega oli ca. 2 minutit, kõigi 3 saunamudeli keskmine külastatavuse aeg jäi ca. 1-2 minuti vahele ning see sõltub sihtimise ja digikanalite kvaliteedist.
Näiteks Facebooki reklaamidega on võimalik kiirelt külastatavus üles ajada, samas see audients ei veeda väga palju aega veebilehel võrreldes Google orgaanilisest otsingust maabuvate külastajatega.
Liikumise kaart
Külastajate liikumise kaart ("heat map" inglise keeles) aitab anda ülevaate kuhu inimesed 3D virtuaaltuuris liikusid ja mis punktides nad enim aega viitsid.
Külastajad veetsid suurem osa ajast sauna eesruumis (suuremad punased mummud), siis liiguti edasi läbi dushiruumi leiliruumi algusesse, mis on ka naturaalne liikumiselogistika selles hoones. Saunalavale ei osanud kõik külastajad minna, kuigi seal saab virtuaalselt istuda (rohelised mummud laval).
Eesruumis pikemalt viibimine annab märku sellest, et külastajatele on oluline ruumi põhiplaan ja mida sinna annaks panna.
Kõige vähem uuriti saunamaja hoone tagakülge (tumesinised mummud), kuigi sinna liikumise käigus jäeti seisma ja vaadeldi saunamajast vasakule jäävat valmisehitatud alusraami.
Piirkonnad ja linnad
Eraldi on võimalik ka vaadelda mis piirkondadest ja linnadest inimesed külastasid saunamaja virtuaaltuuri.
Piirkondliku analüüsi käigus selgus, et osad külastajad tulevad saunamaja vaatama Soomest kuigi ühtegi tasuliset digikampaaniat selles suunal ei toimu. Tõenäoliselt on tegemist soome eestlastega, kes otsivad kodumaist saunatootjat, seega on mõistlik laiendada ja testida kampaaniatega näiteks Soomes Uusimaa maakonna piires.
Ekraanide suurused
63% külastajatest sisenes saunamaja virtuaaltuuri kasutades mobiiltelefoni.
Üle 50% kasutas Chrome veebibrowserit.
Andmetest võib järeldada, et konkreetset saunamajast tehtud 3D virtuaaltuuri kasutatakse aktiivselt.
Kui vajad abi oma kinnisvara presenteerimisel, siis aitame ära teha kõik vajaliku ühe hea müügikuulutuse kokkupanekuks - 3D virtuaaltuuri, kinnisvarafotod, droonifotod ja ruumiplaanid.
POPULAARSEMAD POSTITUSED
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE