BLOG.SIMPO.EE
Klient küsib, et kas 3D virtuaaltuure annaks lisada ka AirBnb-sse ja Booking.com-i müügikuulutusse, et potensiaalsed huvilised saaksid ruumidega tutvuda enne broneerimist?
AirBnb ja Booking.com ei lase panna kuulutusse ühtegi nende keskkonnast väljaviivat linki veebilehtedele ega 3D virtuaaltuurile, sest nad kardavad jääda ilma broneerimistasudest. Vastasel juhul võtab inimene ise otse majutusasutusega ühendust ja broneerib ruumid otse.
Küll aga on võimalik jagada oma kontaktandmeid ja linke pärast broneerimist konkreetsele inimesele läbi portaali enda messengeri.
Aga mõte on õige, sest:
Suurte hoonete või keeruliste ruumide välja müümisel tuleb pidevalt lahti seletada, et mis nendes ruumides on.
Müügitiim kaotab aega korduma kippuvale seletustööle,kuigi võiks oma aega kasutada efektiivsemalt.
Kui investeerid igakuiselt digireklaamidesse, siis päringute mahu kasvuga hakkab see probleem võimenduma.
Pettumuse valmistamine paneb kliendid varmalt kirjutama negatiivset tagasisidet sotsiaalmeedias, sest kinnisvarafotod jätsid ruumidest ju teise mulje.
POPULAARSEMAD POSTITUSED
Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?
Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE