Kuhu see 3D tuur täpselt panna veebilehel?

Üks klient küsis, et kuhu täpsemalt võiks panna selle 3D tuuri veebilehel?

Üldine reegel võiks olla järgmine:

  • Peamine infovajadus kõikidel külastajal on - mis seal on, kus see asub ja mis on selle hind?
  • Sa ei taha panna seda 3D tuuri oma maandumislehe HEADERI ülemisse ossa, sest külastajad tahvad kiirelt saada vastuseid nendele kolmele küsimusel.
  • Headerisse ja lehe esimeses osas peaksid olema head kinnisvarafotod ja kokkuvõttev tekst, et külastaja saaks kiire visuaalse ülevaate pakutavatest ruumidest või kinnisvarast.
  • Seetõttu on mõistlik 3D tuur tuleks panna lehe alumisse ossa (ehk inimene peab tsiba scrollima lehte) .
  • Kui külastaja on suurem huvi sinu ruumide osas, siis ta saab ise rohkem juba tutvuda Matterport virtuaaltuuris nende ruumidega.
3d tuuri asukoht maandumislehel

POPULAARSEMAD POSTITUSED

Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?


Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.

12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele


3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.

Stiilne väikemaja Lumiir


Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.

Kinnisvara müük maaklerita


Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.

KINNISVARA TURUNDUSE BLOGI

Kirjutame siin kõigest sellest, mis aitaks kinnisvara paremini hinnastada, seda kiiremini müüa, ning läbi selle vara väärtust kasvatada.

ruumi skaneerimine
korruseplaanid
kinnisvara turundus

Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE