BLOG.SIMPO.EE
Üks klient küsis, et kuhu täpsemalt võiks panna selle 3D tuuri veebilehel?
Üldine reegel võiks olla järgmine:
Peamine infovajadus kõikidel külastajal on - mis seal on, kus see asub ja mis on selle hind?
Sa ei taha panna seda 3D tuuri oma maandumislehe HEADERI ülemisse ossa, sest külastajad tahvad kiirelt saada vastuseid nendele kolmele küsimusel.
Headerisse ja lehe esimeses osas peaksid olema head kinnisvarafotod ja kokkuvõttev tekst, et külastaja saaks kiire visuaalse ülevaate pakutavatest ruumidest või kinnisvarast.
Seetõttu on mõistlik 3D tuurtuleks panna lehe alumisse ossa (ehk inimene peab tsiba scrollima lehte) .
Kui külastaja on suurem huvi sinu ruumide osas, siis ta saab ise rohkem juba tutvuda Matterport virtuaaltuuris nende ruumidega.

POPULAARSEMAD POSTITUSED
Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?
Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE