BLOG.SIMPO.EE
Kinnisvara fotograafi tellimisel puhul jäävad silma väited, et hästi tehtud kinnisvarafotod toovad 2–3 korda rohkem päringuid ja telefonikõnesid.
Kinnsivara fotograafide veebilehed väidavad, et see nii on — kaameraga õige nurga valimine, oskus tuua pildiga välja ruumi reaalsed mõõtmed, ning professionaalsed töötlemisoskused, et saaks valgusküllased kinnisvarapildid. Hea kinnisvarafoto peaks inimesi haarama statistiliselt rohkem telefoni järgi ning sisse peaks tulema rohkem päringuid.
Kõik ülevalpool põhjendatu tundub endalegi loogiline, aga keegi ei suuda lahti rääkida kust see “head kinnisvarafotod toovad 2–3 korda rohkem päringuid ja kontakte” paika peab. Tahaks näha hüpoteesi püstitust, AB testimist, tulemuste võrdlemist jne.
Tõenäoliselt ei ole ühel kinnisvarafotograafil (veel vähem kinnisvaramaakleril) aega tegeleda hüpoteesi AB testimisega ega selle tõestamisega. See eeldaks hunnik pilte konkreetsest kinnisvaraobjektist ning sissetulevate päringute võrdlusandmeid erinevatest meediakanalitest
Vastuse sellele teemale leidsin juhuslikult Sean Ellise raamatust "Hacking Growth” lehekülgedel 98–99 , kus majutuseportaal AirBnb testis hüpoteesi, et kas paremad fotod kinnisvarast võiksid parandada broneeringute arvu öö kohta nende portaalis.
2009 aastal avastas AirBnB meeskond, et voodikohtade broneeringud osades linnades jäävad alla portaali keskmise. Üks neist linnadest oli New York, üks peamisi turistimagneteid Ameerikas.
Kui hakati kaardistama võimalike põhjusi, siis pandi tähele, et paljude ööbimiskohtade fotode kvaliteet oli halb. Nendel piltidelt oli raske hoomata, et mille eest klient raha peaks välja käima.
Püstitati hüpotees kas paremad fotod kinnisvarast võiksid parandada broneeringute arvu öö kohta nendes piirkondades. Selleks palgati professionaalne fotograaf, kes käis objektilt objektile ja tegi uued pildid.
Kui hakati võrdlema broneerimiste statistikat UUED PILDID versus VANAD PILDID, siis avastati, et parendatud kinnisvarafotodega kohtasid broneeritakse 2 -3 korda rohkem.
Seda ideed, et hea fotokvaliteet tõstab broneeringute arvu, laiendati teistesse linnadesse, mille tulemused jäi alla keskmise — Pariisi, Londonisse, Miamisse ja Vancouverisse. Tulemused paranesid keskmiselt 2.5 korda kõigis nendes linnades.
Ajavahemikus 2010–2012 palkas AirBnb.com 2000+ kinnisvara fotograafi üle maailma, kes tegid kokku pilte 13 000-le kinnisvaraobjektile.
Selle tegevuse eesmärk oli tuua oma portaali majutusepakkujatele rohkem kontakte ja rahavoogu.
POPULAARSEMAD POSTITUSED
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE