Pole ruumidest pilte = vähem kliente

Tänapäeva klientide otsustusprotsess algab peaaegu alati internetist. Kui otsitakse kohta sünnipäeva, pulma või muu üheksõnalise öeldes erilise sündmuse jaoks, on esimene samm reeglina sobivate ruumide leidmine veebist. Kuid mis saab siis, kui ruumidest pole pilte või need pole piisavalt kõnekad?


Vastus on lihtne: potentsiaalsed kliendid liiguvad edasi.

Kuidas kliendid teevad otsuseid?

Potentsiaalsete klientide teekond algab vajaduse määratlemisest – nad otsivad kohta, mis mahutaks nende külalised, vastaks atmosfääri ja praktiliste tingimuste ootustele. Järgmisena alustavad nad veebis otsimist.

  • Esmane valik tuttavatest kohtadest - Kui klient alustab ruumide otsingut, eelistab ta sageli kohti, mida juba tunneb. Tuttava koha eelised on ruumitunnetus ja varasem kogemus. Kui aga tuttavad kohad ei vasta ootustele või pole saadaval, algab uute võimaluste uurimine.
  • Uute kohtade avastamine - otsides uusi ruume, on veebilehe kvaliteet määrava tähtsusega. Kui ruumidest pole pilte, on kliendil keeruline hinnata, kas ruum vastab tema vajadustele. Enamik kliente ei viitsi teha lisapingutust, nagu telefonikõnesid või kohapeale minekut, et puuduolevat infot saada.
  • Halbade või puuduvate fotode korral tekib kliendis frustratsioon.
  • Lihtsuse otsing - kui veebileht ei paku kiiret ja lihtsat ülevaadet ruumidest, lükkab klient pakkumise kõrvale. Sageli valitakse alternatiiv, mis pakub selget ja visuaalselt atraktiivset infot.

Mida tähendab see äridele?

Kui klient ei saa ruumidest selget ettekujutust, jääb usaldus puudulikuks ning otsus tehakse mõne teise koha kasuks. Otsustusprotsessis on esmamulje kriitilise tähtsusega – kehvad või puuduvad visuaalid võivad tekitada tunde, et ka pakutav teenus või ruum ei vasta ootustele.

Seetõttu puuduvad visuaalid võivad põhjustada otsese kliendikao. Kui veebileht ei vasta kliendi ootustele, liigub ta järgmise võimaluse juurde. Isegi kui ruumid on suurepärased, jäävad need sageli tähelepanuta, sest klient ei näe nende potentsiaali.

Kui klient ei saa ruumidest selget ettekujutust, jääb usaldus puudulikuks ning otsus tehakse mõne teise koha kasuks. Otsustusprotsessis on esmamulje kriitilise tähtsusega – kehvad või puuduvad visuaalid võivad tekitada tunde, et ka pakutav teenus või ruum ei vasta ootustele.

Investeeri professionaalsesse esitlusse

  • Professionaalsed fotod: Veendu, et ruumid oleksid pildistatud kvaliteetselt, näidates nende parimaid omadusi.
  • Virtuaaltuurid: Paku klientidele võimalust tutvuda ruumidega distantsilt ja välja selgitada, kas see sobib nende vajadustele.
  • Ruumiplaanid: Lisa kodulehele lihtne ja arusaadav paigutusplaan.

Ruumide visuaalne esitlus internetis on esmamulje loomise võti. Kui pildid puuduvad või on kehva kvaliteediga, liiguvad potentsiaalsed kliendid edasi, sest nad ei suuda hinnata, kas ruum vastab nende ootustele. Seega on investeering professionaalsetesse fotodesse, virtuaaltuuridesse ja ruumiplaanidesse mitte ainult soovitatav, vaid ärilise edu tagamiseks hädavajalik.


Ära lase oma klientidel edasi liikuda – näita oma ruumide parimat poolt!

Pole ruumidest pilte = vähem kliente
kliendirännaku renditavate ruumdie otsimisel
peoruumid
söögikohad

POPULAARSEMAD POSTITUSED

Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?


Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.

12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele


3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.

Stiilne väikemaja Lumiir


Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.

Kinnisvara müük maaklerita


Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.

KINNISVARA TURUNDUSE BLOGI

Kirjutame siin kõigest sellest, mis aitaks kinnisvara paremini hinnastada, seda kiiremini müüa, ning läbi selle vara väärtust kasvatada.

ruumi skaneerimine
korruseplaanid
kinnisvara turundus

Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE