Kas tasuks sihtida konkurentide nimesid läbi Google otsingureklaamide?

Nii, ma tahaks segada oma kogemus siis, kas tasuks sihtida konkurenti ja brändi nimesid. Ehk kui sul on piirkondlikult analoogsed ruumide pakkujad, et võib-olla tasuks kokku panna nimekri nendest. Ja kui nimesed otsivad neid, siis meie reklaamid jõpad välja. Ehk jäänab sa, et mõne klendi ära napsata, saaks äla uksa vahel neda sinna. Ma tahakski jagada sinna erinevate keistadide puhul ka tulemused on olnud. Ja olete opereerid näiteks siin Pärnuöö ära, sa on puhkem ajaga, sul on konkurent 1, 2, 3, 4, 5, 6, siin on päris palju siin ja sa teed siis nimekirja konkurentides sa sihid need otsinguid ehk kui inimene otsib siis konkureerivad puhkem ajas suur reklaamid üppavad välja ja neda see aga üldiselt mina ei ole näinud väga tulemusi niiukasest sihtimises ja põhendus sind aga on see, et pigem otsitakse juba konkurentselt kontakti aga vormit täitmisi ja pronüeringuid ma olen näinud väga vähe ehk kui ma räägin tulemustest, see tähendab seda, et kui palju tasulist otsingust konnoteerub kontaktiks ehk kui palju inimeseid on poormi telefoni või siis e-maili ja me mõõdame siis konkreetselt tänne konnorteeruvusi. Nüüd järgmine keiss, et oletame, et sul on prohoone kaupanduskeskusse oled kinnisvära maakrõn või sa oled siis kinnisvära portfälli või fondi müügijuht ja püüad leida siis klentte, et kas ta asuks sihtida ise enda kaupandushoone või siis prohoone nime või siis konkurentide nimesed, et pole seal saaks kätte siis klendid, vära napsata klentil.

01:13Ma olen ka seda testinud, kunagi ma töötasin sellise portaaliga nagu rjoonet.ee ja me testisime need asju. Otsingud nagu konkreetselt siis nagu proone, x väärikeskus x või x kaomaduskeskus. Seal taga üldis, et kui inimeste otsivad need asju siis punkt 1 on tavaliselt lahtiolekuajad, teiseks on sõigikuhad, et kus saab süüa ja mis kauplused seal on.

01:32Et nende otsingute taga enda hoone nime ostmine pigem ositakse, kes on ürnikud seal sees, aga seal taga ei ole inimestel vajadust, nad tahaksid pinda siit rentide või ürida sinu käest. Selles konkreetse otsingus peaksid olema siis rendipinnade x-soones või vabat pinnad kaupanduskeskuses, kui sa lähed lissalt ostma oma püro- või kaupanduskeskusen nime või konkurendinime siis sellisel juhul põletat sa raha, et pigem siis juba väga konkreetselt ülesõitad ikkagi äri püro- kaupanduspinnad rummide konkreetselt linnaosas juba või siis linnas.

02:03Ja kolmas näide tuleb üleestilised konkurendid, et noh, näiteks sul on siin pulmaküün ja sa teed nimekirja, kõikid siis konkureerivad täst pulmaküünidest üle Eesti, ehk sul on siis üleestijana looksed, teenustepakujad, ruumide pakujad. Ja saamoodi ma olen siin aastaid teinud ühe Lõuna-Eesti suurimat pulmaküüni otsingud üles seitanud ja ma ei ole näinud tulemusi. Ehk ja põhendus on see, et kui inimese otsivad, noh, näiteks siin konkureerivad, võib-olla dreski, pulmaküüni ja neda sii, tegelikult inimestel on tehamast välja valitud mingi piirkond, noh, kus sa valid siin Tallinnas, suurem osa ikkagi suguvõsast elab Tallinnas, siis sa tehamast valid võib-olla põhjaesti osad pulmade tegemiseks, noh, sama põhendus on, kui me tahame teha kooli kokkutulekut, siis me tavaliselt valime 20 km raadisesus, kusagil mõne puhkemaja oma koolimajast või siis koht suguvõsade kokkutulekuks, et meil tavaliselt teeme seda ikka kiiri seal, kus suurem osa meie suguvusest elab, noh, kusagel 30 km raadiusest käe ma ei ole näinud väga tulemusi konkurentide nime ostmisele ma olen testinud seda päris palju, ma olen testinud üle Euroopa tootmisetevõttega, Peetopi märksõna tegema, me oleme siistinud konkureerivad tootmisetevõtteid, kolm-nelikuud kolmise erinevast keeles ja võib-olla üksikud, võib-olla päringat tulevad sisse ehk kus sa siistid midagi tahad, siis tegelikuses ikkagi pulmakohad Piirkonnas X või Lõuna Eestis või siis pulmakohad merejääres, järvejääres ja neid edasi.

03:21Et kuidas täpselt sinu objekti, kus ta täpselt asub. Ehk kui sa hakkad ülesõitima kampaani, siis mina olen üldiselt pannud konkurenti märksenud negatiivselteks. Ehk siis järjepidevalt ülesõitnud, negatiivselt märksenud. Aga see ei ole absoluutne tõde, et asuks testida. Ehk testi ja tee järjeldused. Aga üldiselt suures plaanis selline konkurentide nimede sihtimine ei ole toonud tulemusi. Aitäh!

POPULAARSEMAD POSTITUSED

Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?


Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.

12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele


3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.

Stiilne väikemaja Lumiir


Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.

Kinnisvara müük maaklerita


Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.

KINNISVARA TURUNDUSE BLOGI

Kirjutame siin kõigest sellest, mis aitaks kinnisvara paremini hinnastada, seda kiiremini müüa, ning läbi selle vara väärtust kasvatada.

ruumi skaneerimine
korruseplaanid
kinnisvara turundus

Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE