Kas tasub Google reklaamides sihtida konkurentide brändinimesid?

Kui plaanid kasutada Google’i tasulisi otsingureklaame selleks, et müüa või üürida kinnisvara, siis kerkib reklaamikampaaniat üles ehitades üsna loogiline küsimus:

Kas lisada märksõnade hulka ka samas piirkonnas tegutsevate konkurentide brändinimesid?

Eeldus on lihtne: kui keegi otsib sinu piirkonnas tegutsevat konkurenti, võiks sinu otsingureklaam talle välja hüpata. Klient klikib sinu lingile ja võib-olla valib lõpuks hoopis sinu teenuse. Aga kas see töötab ka päriselt?

POPULAARSEMAD POSTITUSED

Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?


Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.

12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele


3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.

Stiilne väikemaja Lumiir


Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.

Kinnisvara müük maaklerita


Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.

KINNISVARA TURUNDUSE BLOGI

Kirjutame siin kõigest sellest, mis aitaks kinnisvara paremini hinnastada, seda kiiremini müüa, ning läbi selle vara väärtust kasvatada.

ruumi skaneerimine
korruseplaanid
kinnisvara turundus

Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE