BLOG.SIMPO.EE
Kui plaanid kasutada Google’i tasulisi otsingureklaame selleks, et müüa või üürida kinnisvara, siis kerkib reklaamikampaaniat üles ehitades üsna loogiline küsimus:
Kas lisada märksõnade hulka ka samas piirkonnas tegutsevate konkurentide brändinimesid?
Eeldus on lihtne: kui keegi otsib sinu piirkonnas tegutsevat konkurenti, võiks sinu otsingureklaam talle välja hüpata. Klient klikib sinu lingile ja võib-olla valib lõpuks hoopis sinu teenuse. Aga kas see töötab ka päriselt?
POPULAARSEMAD POSTITUSED
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE