BLOG.SIMPO.EE
MIS MÄRKSÕNU PEAKS LASTE MÄNGUTUBADE OMANIKUD GOOGLE-IST OSTMA, ET LEIDA UUSI KLIENTE?
Google tasulised otsingureklaamidvõimaldavad mängutubadel olla nähtavad ja leida uusi kliente oma piirkonnas.
Käime läbi kuidas kõige kuluefektiivsemalt oma raha investeerida Google'sse ning kuidas seadistada kampaaniad.
Suurem osa otsingumahust tehakse suurtemates linnades. Üldiselt mida väiksem on linn või piirkond, seda väiksemaks jääb "mängutubade" ja "mängumaa" otsingutemaht Google-is.
Altpoolt leiad keskmised igakuised otsingumahud ja klikihinnad (dets. 2023 andmed). Pane tähele, et need võivad kõikuda erinevatel hooaegadel.

Oma piirkonnaga igakuised otsingumahte saad ise uurida ja analüüsida läbi Google Keyword Tool-i (tasuta).
Räägin lahti märksõnade valiku ning mis vigu vältida Google reklaamikampaania ülesehitamisel.
Negatiivsed märksõnad on märksõnad, mis ei lase Google teatud otsingutulemustes reklaame näidata. Alati ei ole eesmärk iga otsingu puhul reklaame näidata.
MIDA TASUKS NEGATIIVSEKS PANNA?
Enda brändinimi. Kui Sinu mängumaa tuleb Google otsingus hästi välja, siis pole mõtet osta enda brändinime.
Konkurentide brändinimed. Lapsevanemad otsivad aadressit, kus mängumaa täpselt asub.
Piirkonnad, kus Sinu mängumaa ei asu.
Muud väga lühikesed märksõnade kombinatsioonid.
Negatiivsed märksõnu lisatakse pidevalt Google reklaamide haldamise ja optimeerimise käigus, et vähendada turnduseelarve põletamist ja et alla tuua kontaktide või broneeringute omandamiskulusid.
Meie kogemus ütleb, et ei tasu!
Kui Sa tahaksid ära napsata teise mängumaa kliente, kes otsivad Google-i kaudu konkreetset konkureerivat mängumaad, siis selliste otsingute ostmine ei too üldiselt kontakte või päringuid.

MIKS?
Inimesed, kes otsivad mängumaid enda lapse ürituse korraldamiseks, otsivad mängutubasid konkreetses piirkonnas (näiteks "mängumaad Tartus")
Inimesed, kes otsivad konkreetset mängumaa brändinime, on saanud kätte sünnipäevakutse ja nad otsivad selle aadressit, kuhu oma laps viia.
Soovitusena oleks pannakonkureerivate mängumaade nimed negatiivsete märksõnade hulka ning vähendada oma turunduseelarve põletamist.
Iga reklaamikampaania puhul tahaksid teada, et kas see üldse midagi sisse toob ja mis oleks sissetuleva kontakti või päringu kulu hind. Kui inimene külastab veebilehte, siis sa tahaksid teada, et mitu korda on külastajad teinud ekraanilt järgmisi tegevusi nagu:
saatnud emaili (vajutanud emaili linki);
teinud telefonikõne (vajutanud telefoninumbri linki);
täitnud veebilehel olevat kontaktivormi;
teinud broneerimissüsteemis broneerimise.
Sellised tegevused on võimalik defineerida ja seadistada eesmärkideks (ing. keeles "CONVERSIONS") läbi Google Analüütika. Nende arvu ja kulusid võimalik hakata jälgima iga digikanali kaupa läbi.

Eesmärkide seadistamine eeldab Google Tag Manageri, Google Ads, Google Analüütika kontode olemasolu.
Kuigi Google võimaldab väga täpselt sihtida otsinguid, siis tuleb arvestada, et iga külastaja ei võta Sinuga ühendust ega broneeri mängutuba.
Tutvu laste mängutoa 3D virtuaaltuuriga. Teeme Sulle samasuguse, et saaksid tasulistest Google turundusest välja pigistada maksimaalselt tulemusi.
POPULAARSEMAD POSTITUSED
Kui palju seda virtuaaltuuri üldse kasutatakse?
Ülevaade ruumianalüütikast reaalse kasutaja näol.
12% rohkem broneeringuid tänu 3D tuuridele
3D tuurid on tõestanud end tõhusana tööriistana, mis aitab suurendada broneeringute arvu.
Suured aknad ja nutikas disain muudavad LUMIIR-i helgeks ja avaraks kohaks, kus valitseb rahu, mugavus ning stiilipuhtus.
Väike juhend kuidas müüa kinnisvara ilma maaklerita.
Lihtsaim viis tutvustada oma kinnisvara - SIMPO.EE